Social networks: challenges and opportunities for communicators
DOI:
https://doi.org/10.22235/d.v0i19.373Abstract
¿Cómo están cambiando las disciplinas que analizan los fenómenos comunicacionales a raíz del auge de las redes sociales? ¿Qué aspectos deben tomarse en cuenta para entender estas tendencias ya instaladas? Y, en particular, ¿cómo se posicionan las empresas ante un fenómeno que requiere estrategias de comunicación particulares? Son preguntas que inspiran el libro Estrategias de comunicación en redes sociales. Usuarios, aplicaciones y contenidos.
Downloads
References
Ojeda, M.A., Grandío, M. M. (2012). Estrategias de comunicación en redes sociales. Usuarios, aplicaciones y contenidos. Barcelona: Gedisa.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2013 Dixit
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
From issue number 32 onwards all contents are licensed under the Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0).
Issues number 29-31 are licensed under the Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
The contents corresponding to number 28 and earlier editions are under the Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.