El arte de hacer vidrieras. Una aproximación desde la comunicación
DOI:
https://doi.org/10.22235/d.v0i3.196Abstract
Una vidriera es un mensaje visual y como tal puede ser analizado desde el punto de vista de la
comunicación. El texto que sigue propone, desde esta disciplina, una mirada al arte de hacer vidrieras.
Downloads
References
Dondis, D. A. (1998). Sintaxis de la imagen. Introducción al alfabeto visual. Buenos Aires: Gustavo Gili.
Gubern, R. (1986). La mirada opulenta. Barcelona: Gustavo Gili.
Portas, M. (2000). Vitrines. Estratégies de la séduction. París: Thames & Hudson.
Soto, P. (2002). Diseño de escaparates. Barcelona: Loft Publications.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2007 Dixit
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
From issue number 32 onwards all contents are licensed under the Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0).
Issues number 29-31 are licensed under the Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
The contents corresponding to number 28 and earlier editions are under the Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.