Editorial Team
Editor-in-chief
Alejandra Balbi, Universidad Católica del Uruguay, Uruguay
abalbi@ucu.edu.uy
Technical Editors
María Inés Nogueiras, Universidad Católica del Uruguay, Uruguay
mines.nogueiras@ucu.edu.uy
Elisa Valerio, Universidad Católica del Uruguay, Uruguay
elisa.valerio@ucu.edu.uy
Editorial Assistant
Micaela Bonilla, Universidad Católica del Uruguay
micaela.bonilla@ucu.edu.uy
Associate editors
Cindy Mels, Universidad Católica del Uruguay, Uruguay
cimels@ucu.edu.uy
Marcos Sarasola, Universidad Católica del Uruguay, Uruguay
marsaras@ucu.edu.uy
Daniel Trías, Universidad Católica del Uruguay, Uruguay
gtrias@ucu.edu.uy
Alexa von Hagen, Goethe-Universität Frankfurt, Arbeitsbereich Pädagogische Psychologie, Germany alexavh@gmail.com
Editorial Board
- Carolina Pereira, Consejo de Formacion en Educación (CFE), Uruguay
- Victor Lopez Pastor, Universidad de Valladolid, Spain
- Felipe Martínez Rizo, Instituto Nacional para la Evaluación de la Educación, Mexico
- Erik de Corte, Katholieke Universiteit Leuven, Belgium
- Tabaré Fernández, Universidad de la República, Uruguay
- Andrés Bernasconi Ramírez, Pontifcia Universidad Católica de Chile, Chile
- Jorge Mora, Facultad Latinoamericana de Ciencias Sociales (FLACSO), Costa Rica
- Ana Laura Palombo, Universidad Católica del Uruguay, Uruguay
- Ariel Cuadro, Universidad Católica del Uruguay, Uruguay
- Matías Dodel, Universidad Católica del Uruguay, Uruguay
- Ricardo Lema, Universidad Católica del Uruguay, Uruguay
- Enrique Bambozzi, Universidad Católica de Córdoba, Argentina
- Gilbert A. Valverde, State University of New York at Albany, USA
- Joan Rue, Independent consultant, Spain
- Pedro Ravela, Independent consultant
- Margarita Poggi, Independent consultant, Argentina
- Ester Mancebo, Universidad de la República, Uruguay
- Ernesto Gore, Universidad de San Andrés, Argentina
- Juan Eduardo García Huidobro, Universidad Alberto Hurtado, Chile
- Sergio R.K. Franco, Universidad Federal de Rio Grande do Sul, Brazil
- Fidel Corcuera, Universidad de Zaragoza, España
- Alicia Camilloni, Universidad de Buenos Aires, Argentina
- José Joaquín Brunner, Universidad Diego Portales, Chile
- Roland Vandenberghe, Katholieke Universiteit Leuven, Belgium
- Desiree Pointer Mace, Alverno College, USA
- Gabriela Ossenbach Sauter, Universidad Nacional de Educación a Distancia, Spain
- Jens R. Hentschke, Newcastle University, England