Marketing por Internet
DOI:
https://doi.org/10.22235/d.v0i12.291Abstract
¿Cómo lograr que una organización aparezca mejor rankeada en los portales de búsqueda en Internet? ¿Qué criterio utilizan los grandes motores de búsqueda, como Google o Yahoo, para ubicar a una organización en los primeros lugares de búsqueda relacionadas al posicionamiento en Internet? Éstas y otras preguntas que varios nos hemos hecho en torno a este tema son las que Miguel Todaro pretende contestar en su libro Internet Marketing Methods Revealed.
Downloads
References
Todaro, M. (2007). Internet Marketing Methods Revealed: The Complete Guide to Becoming an Internet Marketing Expert. Ocala: Atlantic Publishing Group.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2010 Dixit
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
From issue number 32 onwards all contents are licensed under the Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0).
Issues number 29-31 are licensed under the Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
The contents corresponding to number 28 and earlier editions are under the Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.