Tecnología, educación y sociedad. Algunos discursos latinoamericanos, de Eduardo García Teske (coordinador). Montevideo: Grupo Magro, 2008. 213 págs.
DOI:
https://doi.org/10.22235/pe.v4i1.640Abstract
RESUMEN. Diversos autores latinoamericanos, procedentes de Argentina, Bolivia, Brasil, Colombia, Costa Rica, Honduras, México y Uruguay, abordan en este libro distintas cuestiones vinculadas con la triple relación entre tecnología, educación y sociedad. García Teske, doctor en educación y docente de formación y perfeccionamiento docente en la Universidad de la Empresa (UDE, Uruguay), no sólo coordinó la agrupación de los trabajos sino que su propio artículo abre las distintas dimensiones de los vínculos entre los tres campos planteando un estado de la cuestión actual.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2011-11-30
How to Cite
Silva Muñoz, A. (2011). Tecnología, educación y sociedad. Algunos discursos latinoamericanos, de Eduardo García Teske (coordinador). Montevideo: Grupo Magro, 2008. 213 págs. Páginas De Educación, 4(1), 190–193. https://doi.org/10.22235/pe.v4i1.640
Issue
Section
Reseñas Bibliográficas
License
Copyright (c) 2011 Páginas de Educación
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
- The authors will retain their copyrights and guarantee the journal the right of first publication of their work, which will be simultaneously subject to the Creative Commons Recognition License that allows third parties to share the work provided that its author is indicated and Your first publication in this journal.
- Authors may adopt other non-exclusive license agreements for the distribution of the version of the published work provided that the initial publication in this journal is indicated.
- Authors are allowed and recommended to disseminate their work through the Internet after the publication process, which can produce interesting exchanges and increase citations of the published work. (See The effect of open access).